donderdag, april 23, 2009

Mijn kanjer




7 opmerkingen:

Perkamentus antiquarius zei

Gecondoleerd. Zo jong..., dat doet extra pijn. Er is inderdaad een hoop ellende in jouw wereldje. Heel veel sterkte gewenst, je komt eruit.

Boekendingen zei

Machteloze woede en verdriet om al die kanjers die veel te vroeg uit ons leven verdwijnen.
Juist nu we met velen treuren om die lege plek op de voorpagina komt jou bericht over de lege plek in je hart extra hard aan.
Heel veel sterkte.

Anoniem zei

Heel veel sterkte,Bibliofilos.

Anoniem zei

Ach meisje toch, wat een leed overkomt jou.
Ik denk met heel veel liefde aan je. Hopelijk brengt het een beetje troost.

Daphne Braam zei

"We staan niet altijd stil bij het woordje "samen", maar het is een groot gemis als "samen" uit je leven is!"

Ik las het vivaforum en kwam op je blog terecht. Ik wens je enorm veel sterkte en kracht toe!

boekengek zei

Wat verschrikkelijk voor jou en iedereen om jullie heen. Ik ben sprakeloos.
Weet dat je altijd een luisterend oor of een lezend oog hebt in Zwolle.
Heel veel sterkte, D.
Martin

Rick zei

Bibliofilos, veel sterkte!